fredag den 15. januar 2010

Brætspillere søges

Det er lang tid siden, at der sidst er blevet opdateret på denne side, og det er simpelthen fordi jeg ikke har haft mulighed for at få spillet noget.

Det er ellers ikke skortet på nye investeringer over julen, og jeg har rigtigt mange spil liggende, der bare venter på at blive afprøvet.

Men problemet er simpelthen at jeg bor langt fra de folk jeg normalt spiller med, og min familie er ikke altid så lette at lokke til de mere "voksne" spil.

Så jeg har gennem nogen tid spekuleret på, om man kunne starte et brætspils-klub op her på Nordfyn. Til at begynde med vil jeg gerne finde ud af om interessen er der. Så hvis der er nogen der kunne tænke sig at spille et af de spil, jeg gennem tiden har nævnt her på siden, eller måske gerne vil prøve noget nyt. Må I meget gerne skrive til mig.

Venligst
Martin

Ingen kommentarer: