mandag den 12. oktober 2009

Hyggeligt brætspilarrangement med four-esses

Der bliver inviteret til det hygge-ferie på Nordfyns biblioteker for øjeblikket. Jeg har inviteret et par af vore dygtige, danske spil-magere til at komme forbi, og vise deres spil frem.
Idag fik vi besøg af Kristian fra four-esses, der blandt andet viste en hel masse af deres STORM-spil frem. De mindste havde det rigtigt sjovt med vandspillet (og de medfølgende voksne havde det fornøjeligt med at tørre det op bagefter ;-), mens de større børn hurtigt blev "bidt" af varulvespillet les Loups-Garous de Thiercelieux.
Det var i hvert fald de titler og så multispil-pakken STORM på Ordet, der blev talt mest om efterfølgende. Alt-i-alt var det et super hyggeligt arrangement, som man kan opleve/genopleve på Søndersø Bibliotek tirsdag den 13. oktober klokken 12. Vel mødt!

Jeg havde selv håbet på en smagsprøve på Black Stories, men var vel egentligt godt klar over, at jeg havde bedt ham om at komme med spil for de yngste. Men det må så blive en anden gang. Som det står nu, var det i hvert fald en rigtig god dag.

Jeg beklager det lav-opløselige format på billedet. Jeg havde glemt kameraet og min telefon er ikke den nyeste der findes.

Ingen kommentarer: