fredag den 16. maj 2008

Brætspillet Master of Music

Min kæreste havde for en gang skyld investeret i et brætspil. Nemlig "Master of Music" der blev udgivet af Egmont. Det er et spil der generelt kan købes for få penge . Det udviklede sig til en temmelig (omend ufrivilligt) sjov oplevelse. Fordi, hvis man ikke ved alt for meget om musik, og det gælder både indenfor det sidste årti og godt 50 år tilbage, er dette spil meget svært. Det er uhyggeligt få af de 2500 spørgsmål der indeholder svar-muligheder. Og når man ikke har noget at vælge imellem (og er på HELT bar bund) kunne det blive en anstrengende oplevelse. Men da det nu kun var min kæreste og jeg, der spillede, udviklede det sig hurtigt til en slags gæt-og-grimasser, hvor vi begge gjorde hvad vi kunne for at den anden havde en chance for at svare, og det lykkedes os da også at komme igennem spillet ... jeg håber vi snart skal spille noget jeg kan vinde i... ;-)

Der findes dog andre "Master of..."-spil som jeg tror jeg ville være bedre til!

Ingen kommentarer: